Sepetim
*Vergiler ve kargo ücreti ödeme sırasında hesaplanır.

Sipariş, Teslimat ve İade

Siparişleriniz 24 saate içerisinde özenle hazırlanıp kargoya teslim edilir.

Sipariş İptali ve İade Hakkında

Lezzetlerimizi sizlerle buluştururken, her adımda özen gösteriyoruz.
Sipariş iptal ve İade söz konusu olduğunda ise bilmeniz gerekenler:

Sipariş İptali

Ürün henüz kargoya verilmediyse, iptal talebinizi hızlıca işleme alıyoruz.
Bize e-posta ya da iletişim sayfamızdan ulaşmanız yeterli.

İade Koşulları

Gıda ürünleri kategorisine giren baklava ve tatlı çeşitlerinde, yasal olarak cayma hakkı bulunmuyor.
Fakat bazı özel durumlarda iade sürecini başlatabiliyoruz:

Ürün kargoda zarar gördüyse (örneğin ezilmiş, dökülmüş ya da ambalajı yırtılmışsa),
Ürün yanlış, eksik ya da bozulmuş şekilde geldiyse,
Sipariş ettiğiniz ürün yerine farklı bir ürün geldiyse.

Bu gibi durumlarda, ürün tesliminden sonraki 24 saat içinde, görsel destekle birlikte bizimle iletişime geçmeniz yeterli.

İade Kabul Edilmeyen Durumlar

Ambalajı açılmış ya da uygun şekilde saklanmamış ürünler,
Damak zevkinize uymayan ama sağlıklı ve taze olan ürünler,
Kişiye özel ya da özel günler için hazırlanmış siparişler.


İade Süreci Nasıl İşliyor?

  1. Ürün tesliminden sonra 24 saat içinde, fotoğraflarla birlikte “İADE” konu başlıklı bir e-posta gönderin.
  2. Geri gönderimler sadece bilgilendirme yapılan talepler için geçerlidir.
  3. Ürünü, faturasıyla birlikte ve uygun koşullarda paketleyip, anlaşmalı kargo firmamızla gönderin.

 Alternatif Çözüm:
Talebinize göre para iadesi yapılabilir veya aynı değerde yeni ürün gönderimi sağlanabilir.

Her türlü sorunuz için biz buradayız. Destek ekibimize iletişim sayfamızdan ulaşabilirsiniz.
 

Hipotenüs Hipotenüs® Yeni Nesil E-Ticaret Sistemleri ile Hazırlanmıştır.